2025-2026

  1. Теоретичні засади впровадження гейміфікації в освітній процес закладів професійної освіти.
  2. Формування креативного мислення здобувачів професійної освіти засобами інтерактивних технологій.
  3. Використання цифрових освітніх ресурсів для підвищення мотивації навчання у закладах професійної освіти.
  4. Методичні аспекти організації змішаного навчання у закладах професійної освіти.
  5. Тьюторський супровід освітнього процесу у закладах професійної освіти.
  6. Формування інформаційно-цифрової компетентності здобувачів професійної освіти.
  7. Використання кейс-методу для формування професійної мобільності здобувачів у закладах професійної освіти.
  8. Наставництво як інноваційна форма професійної підготовки здобувачів закладах професійної освіти.
  9. Організація дуальної форми здобуття освіти у закладах професійної освіти.
  10. Створення мотиваційного освітнього середовища у закладах професійної освіти.
  11. Педагогічні умови формування лідерських якостей здобувачів професійної освіти.
  12. Використання тренінгових технологій у професійній підготовці здобувачів професійної освіти.
  13. Формування екологічної культури здобувачів освіти у закладах професійної освіти.
  14. Особливості впровадження інноваційних технологій навчання в освітньому процесі закладів професійної освіти.
  15. Використання STEM/STEAM-елементів у професійній підготовці в закладах професійної освіти.
  16. Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення в освітньому середовищі закладів професійної освіти.
  17. Технологія проєктного навчання як засіб формування професійних навичок у системі закладів професійної освіти.
  18. Інтерактивні методи як чинник підвищення якості освіти у практиці закладів професійної освіти.
  19. Формування цифрової культури здобувачів професійної освіти.
  20. Використання тренінгових методик для розвитку soft skills в умовах закладів професійної освіти.
  21. Підвищення ефективності самостійної роботи здобувачів в освітньому процесі закладів професійної освіти.
  22. Формування професійної рефлексії майбутніх кваліфікованих робітників в освітньому процесі закладів професійної освіти.
  23. Застосування мобільних технологій навчання в освітньому процесі закладів професійної освіти.
  24. Розвиток творчого потенціалу здобувачів професійної освіти.
  25. Самоменеджмент здобувачів і його роль у професійному становленні в умовах професійної освіти.
  26. Формування цифрової грамотності здобувачів професійної освіти.
  27. Технології групової роботи як засіб формування соціальних компетентностей в системі професійної освіти.
  28. Формування медіаграмотності у  здобувачів професійної освіти.
  29. Формування громадянської активності здобувачів в закладах професійної освіти.
  30. Використання штучного інтелекту в організації освітнього процесу закладів професійної освіти.
  31. Технології VR/AR як засіб формування професійних навичок у системі професійної освіти.
  32. Мобільне навчання як інструмент підвищення професійних компетентностей у закладах професійної освіти.
  33. Хмарні сервіси як засіб організації спільної роботи здобувачів професійної освіти.
  34. Кібербезпека в освітньому процесі закладів професійної освіти.
  35. Особливості дистанційного навчання здобувачів у контексті цифрової трансформації професійної освіти.
  36. Використання чат-ботів в освітньому процесі закладів професійної освіти.
  37. Роль соціальних мереж як освітнього інструменту у закладах професійної освіти.
  38. Інтерактивні мультимедійні кейси як засіб професійної підготовки у закладах професійної освіти.
  39. Цифрова педагогіка як основа інноваційного розвитку закладів професійної освіти.
  40. Формування інформаційної культури здобувачів професійної освіти.