Профорієнтаційна зустріч у Верховинському ліцеї

Верховинський ліцей Верховинської селищної ради відвідали у межах профорієнтаційної роботи спільно представники кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика та кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти.

Ініціаторами та організаторами візиту стали Людмила МАЦУК – завідувачка кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, професорка; Мар’яна ДЕРЕНЮК – докторка філософії, асистентка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика;  також  Оксана КОБИЛЕЦЬКА – старший лаборант кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти,  аспірантка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика.

Під час зустрічі з учнями ліцею Мар’яна ДЕРЕНЮК детально зосередила увагу на презентації університету та педагогічного факультету, ознайомивши старшокласників зі структурою закладу вищої освіти, особливостями навчання та можливостями професійного становлення. Окремо було представлено спеціальності, які реалізуються на педагогічному факультеті, їх освітній зміст та перспективи працевлаштування випускників.

З метою активізації пізнавального інтересу учнів було проведено онлайн-вікторину «Подорож світом професій педагогічного факультету», яка дала змогу учасникам у інтерактивній формі дізнатися більше про педагогічні професії, сучасні вимоги до фахівців та роль педагога в умовах цифровізації освіти. У межах заходу також акцентовано увагу на діяльності кафедр, зокрема на освітніх можливостях, які вони пропонують здобувачам освіти.

Під час профорієнтаційної зустрічі особливу увагу було зосереджено на спеціальності А5.39 «Професійна освіта. Цифрові технології», як на одній із найбільш актуальних у сучасних умовах цифрової трансформації освіти. Учнів ознайомили з можливостями опанування сучасних цифрових освітніх технологій, використання онлайн-платформ, цифрових сервісів, інтерактивних інструментів навчання, елементів дистанційної та змішаної освіти. Наголошено на підготовці фахівців, здатних проєктувати та реалізовувати освітній процес із використанням цифрових ресурсів, створювати електронні навчальні матеріали, застосовувати цифрові інструменти для оцінювання навчальних досягнень і організації комунікації зі здобувачами освіти. Окремо підкреслено, що випускники цієї спеціальності поєднують педагогічну компетентність із високим рівнем цифрової грамотності, що забезпечує їхню конкурентоспроможність на сучасному ринку праці.

Профорієнтаційна зустріч стала платформою для відкритого діалогу, професійного самовизначення та формування у ліцеїстів уявлення про можливості реалізації себе в освітній сфері в умовах цифрового суспільства.