Відбувся захист магістерських робіт здобувачів освіти заочної форми навчання

19 грудня відбувся захист кваліфікаційних робіт на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти студентами заочної форми навчання зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки».

Підсумкова атестація магістрантів проходила під головуванням завідувачки кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Б. Ступарика, кандидата педагогічних наук, професора Прокопів Любові Миколаївни. До складу екзаменаційної комісії увійшли: доктор педагогічних наук, професор Стинська Вікторія Володимирівна; кандидат педагогічних наук, доцент Салига Наталія Миколаївна; старший лаборант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Б. Ступарика, секретар комісії Зюбрицька Оксана Йосипівна.

Члени екзаменаційної комісії відзначили ґрунтовну теоретичну підготовку здобувачів освіти, логічну структуру досліджень, аргументованість висновків, а також уміння магістрантів поєднувати наукові підходи з практичними потребами сучасної освітньої діяльності.

Усі здобувачі освіти успішно захистили свої магістерські роботи та продемонстрували високий рівень професійної компетентності, сформовані навички наукового аналізу, критичного мислення й академічної комунікації. Під час захисту магістранти змістовно представили результати власних досліджень, дали вичерпні відповіді на запитання членів комісії та підтвердили готовність до подальшої професійно-педагогічної діяльності.

Тематика магістерських робіт охоплювала актуальні напрями розвитку сучасної освіти та педагогічної науки, зокрема:

  • використання цифрових технологій та інноваційних методів у закладах вищої освіти;

  • педагогічні умови моніторингу якості освіти майбутніх викладачів в освітньому просторі ЗВО;

  • гейміфікацію як фактор підвищення мотивації у навчальному процесі ЗВО;

  • формування фахової компетентності майбутніх викладачів ЗВО на засадах міждисциплінарного підходу;

  • педагогічні умови професійно-педагогічної адаптації майбутнього викладача у системі вищої освіти;

  • формування інклюзивної культури у майбутніх викладачів ЗВО;

  • готовність майбутніх педагогів до профілактики булінгу в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти;

  • підготовку здобувачів вищої освіти засобами інформаційно-когнітивних технологій;

  • формування у майбутніх викладачів ЗВО умінь професійної самоорганізації на етапі фахової підготовки.

Представлені дослідження засвідчили орієнтацію магістрантів на сучасні освітні виклики, потреби цифровізації освіти, розвиток інклюзивного та безпечного освітнього середовища, а також підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів і викладачів закладів вищої освіти.

За результатами захисту всім магістрантам було присвоєно освітню кваліфікацію: магістр освітніх, педагогічних наук, а також професійну кваліфікацію: викладач закладу вищої освіти.

Щиро вітаємо магістрів із успішним завершенням важливого етапу професійного становлення! Бажаємо подальших наукових і професійних здобутків, натхнення, наполегливості та успішної реалізації у сфері освіти.

Висловлюємо щиру вдячність Збройним Силам України за можливість навчатися, працювати й розвивати українську освіту в умовах воєнного часу. Разом наближаємо Перемогу України. Мирного неба та світлого майбутнього всім нам!